вторник, 18 юни 2013 г.

Весело, шарено, щастливо


Как се украсяват сладки за мъж? А как се украсяват сладки за рождения ден на твоя любим? Трудна задачка :)

Доста се порових в интернет и най-интересният дизайн за мъж, който намерих, бяха мустаци... Много забавно, няма що?! Затова потърсих друга отправна точка :)

Искам любимият ми мъж да бъде най-вече щастлив - искрено и неподправено! Да има силата и позитивизма да се усмихва на всяка трудност и така да я побеждава! Да вижда всеки ден пъстротата на живота и да й се радва от сърце!

И в този ред на мисли, ми остана само да измисля как тези пожелания се комбинират в дизайн за сладки :) Отговорът е лесен - нещо много весело и много шарено :) Балони и торти, естествено!


Нали знаете как нещата се объркват право пропорционално на степента на вложеното старание? (Мисля, че току що измислих нов закон на Мърфи...) Е, и тези сладки не бяха изключение. Исках да се получат перфектни и нямаше как да мина без пречки. Днес ще се окажа с развалени продукти.... след като съм покрила с айсинг 32 сладки. Утре ще се окаже, че продуктите ми не стигат или пък имам колебания за дизайна... Но пък точно заради тези колебания направих три различни вида сладки :)

За светло сините торти по-горе започнах първо със сините блатове и след като те изсъхнаха добавих белия фон и сините точки.



Следват жълти и червени детайли. Естествено не можах да избера един вид и направих няколко :)


И разбира се за къде сме без свещички :)


За балоните и другите торти ми трябваше изцяло бял фон, за да могат останалите елементи да изпъкват повече.



За тортите - три цвята, точки и свещички :) Весело, а?


Балоните ми станаха много любими - също в три цвята с още повече точки :) Общо точките са най-малко 90 :)




А имаше и една специална сладка само за рожденика - за да му покажа, че във всеки мой жест има любов към него!


Смело мога да кажа, че на почерпката в офиса сладките са обрали всички овации :) Много ме трогна негова колежка, която ми звънна специално, за да изкаже възхищение от тях :) А още по-мило беше цветето от колегите му за сладкарката (моя милост)! Страшно много им благодаря, страхотно признание :)


Докато правих сладките се замислих колко отдавна не бях правила такива - направо ме беше страх да ги започна, да не би да съм загубила уменията си. И определено си припомних, колко голяма тръпка са ми :) Така че сега съм в очакване на следващ повод, а до тогава - ще има още няколко рецепти от този рожден ден :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар